måndag 31 maj 2010

Tokyo, every area



I found this excellent video on youtube where someone has filmed most big areas of Tokyo like - Shinjuku, Shibuya, Akihabara etc. and it felt just like I was there! This really made me realize that my departure is really soon and it still doesn't feel real. I've been waiting for this so long that I can't even realize that it's happening.

Anyhow, I better get back to my ordinary life now. I'm going to clean my room at mum's house since I cleaned my room at grandma's house yesterday. Also, I've started with a pretty neat packling list which only gets bigger and bigger. However, I'm a bit worried about my exam results again... and my CoE STILL hasn't arrived so it's sucky, getting all worried and all. I'm going to call my contact person Anna in 15 minutes just to check what's up with everything. Furthermore, I'm going to the gym today and I'm going to take some passport pictures for sending everything to the Swedish Embassy and I also need two pictures for my Alien Registration Card in Japan so I figured I might as well take them now.

ps. I've got really awesome news! My grandma allowed me to bring our video camera to Japan! Now you don't have to expect pictures only but videos as well! ^-^ lol, I'll probabaly end up as those Tokyo Vloggers from America, haha.

3 kommentarer:

  1. Oh! That's great news!! Filma och fota like crazy och dela med dig <3 Kan verkligen förstå att det inte känns verkligt. Jag skulle dit i 10 dar och jag fattade det inte, fattar inte ens nu att jag varit där. Du ska dit ett ÅR så jag kan tänka mig att det är ännu mer unbelivable.

    SvaraRadera
  2. Dom där videosarna är helt underbara. Han har ju varit och filmat i andra länder också.. Har subscribeat honom på min YouTube XD Spännande det blir att du ska till Japan.. Kan du inte prova drickan C.C Lemon och säga hur den smakar? :D

    SvaraRadera
  3. Sebastian: Självklart ska jag prova C.C Lemon och redogöra, haha. Tror Fahrenheit gjort reklam för den? haha!

    SvaraRadera